• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62836
+
-

بانوان مهم‌ترین سرمایه کشور  در توسعه هستند

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت فعال کشور مهم‌ترین سرمایه اجتماعی و عامل موفقیت در برنامه‌های توسعه محسوب می‌شوند.  به گزارش مهر، سیده‌حمیده زرآبادی در نشست زنان کارآفرین استان قزوین با سفیر بلژیک در ایران که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: زنان استان قزوین مانند سایر بانوان کشور توانسته‌اند در کنار نقش‌آفرینی در خانواده و تربیت فرزندان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی نیز موفق حاضر شوند.

وی بیان کرد: مسئولیت‌پذیری بانوان استان موجب شده پس از انتصاب در برخی مشاغل به اعتماد‌سازی بیشتر مسئولان منجر شود و همگان توانمندی این گروه را باور کنند.  زرآبادی یادآور شد: حضور موفق بانوان در عرصه‌های هنری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی بیانگر ظرفیت بالای زنان است که باید از آن بیشتر استفاده کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی حضور سفیر بلژیک در استان را مغتنم شمرد و تصریح کرد: امیدواریم در فرصت دیگری میزبان جمع بیشتری از مقامات و تجار کشور بلژیک باشیم تا از ظرفیت‌های استان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بازدید شود تا بتوانیم ضمن معرفی قابلیت‌ها برای توسعه روابط اقدام کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید